Wednesday, June 24, 2009

:: Jay-Bee Kampung Hubby::

24.6.09


Ms ari selasa 23.6.09 dlm kul 2.50p.m, aku dpt call dr kak long kata pak ngah JB dah meninggal dunia, innalillahiwainnailaihirojiun...meninggal sbb kanser paru2..so, kitorg pun kne g JB la...aku dgn kelam kabut nya, bgtau kat kak mi, mntak xcuse nk balik awal, sbb ade kes kematian..so, dlm pukul 3.40p.m tu Hubby pick me up, balik umah, then kemas2 pe yg patut.. mandi+kms2 brg afrina+Hubby dlm kul 5.30p.m trus gerak g JB.. Ayah, ibu, kak long n her daughters, intan, oma, naik CRV, aku, Hubby, afrina, mas + adik naik satria Neo..Hubby bwk laju giler, kunun2 ingtkn sempat jmpe jenazah..tp, bila ibu call makngah, diorg kata kul 5.30p.m dah siap kebumi da...ish, ralat jugakla sbb xdpt jmpe utk kali yg terakhir kan...tp, nk wat cner...redha jek la..dlm kul 10p.m tu baru sampai kat umah Pakngah..ramai tul tetamu yg dtg..so, sampai2 je kitorg pun salam2 n wish takziah kat makngah...so, mkngah pun cite cner keadaan pkngah sblm meninggal...sampai kul 1lbh...afrina pun dah gosok2 mata tnda nk tdo...gmbo atas tu ceria sbb dah cukup tdo la tu...+ dah siap2 nk gerak balik kL...dlm kul 12lbh gerak...then singgah g batu pahat jap..intan t'ingin nk mkn mee bandung..tu yg ibu singgah mkn dulu...mee bndung tu mmg sedap...aku pnh rasa mee bndung kat cni..eeeiii, yark! mcm nk muntah, xsedap..tu yang aku xorder mee bndung..aku mkn nsik goreng, lagi sedap..yummy! lps mkn balik umah........zzzzZZZZZzzzzzz...sok nk kje, bdn plak rs xlarat....ish...

No comments:

Post a Comment