Sunday, June 14, 2009

:: WeDDiNg CouSiN At DeWaN MeRaK kAyAnGaN::


Opppsss...lupa plak nk bgtau psl souvenir dr tuan rumah for all the guests yg sudi luangkn masa dr jauh utk memeriahkn majlis Dora + Ikhwan..Haaa...Ni la dia souvenir nya...actually souvenir tu utk sorang 1 la..aku 1 Hubby 1...dlm dia ade bubuh choclairs..ala, coklat yg liat2 tuh, lau kita mkn siap t'senget2 mulut..haw..haw..haw..hawau...ok..end for the story...lenkali lau ade wedding grand cenggini lagi, akanku upload cite nya...


Sebelum balik, wajib amik gmbo dulu..(ni mcm ayat mrs jaja, aku pinjam jap ayat ko yer, hihihi)
So, afrina mmg suka tgk pets..xkira la kucing ke..ikan ke, yg penting haiwan belaan..dia mmg suka tenggggooookkkk jek...xberkedip mata tgk ikan tuh...nti mama beli ikan, kita jadikn dia wonderpet ok...(ape yg penting, kerjasama..hahaha) so, lps je amik gmbo ni, trus balik n zzzzzZZZZzzzzzz.....






Ni la satu2 nya gambo aku + afrina yg berimej pegun..(korg tau x imej pegun tu hape??lau xtau, tgk kamus..hihihi) Yang lain sume gambo afrina asik bergoyang jek, xreti duk diam langsung...ni kira aku berdiri ms dukung dia so dia bajet dah nk balik la ni...so, dlm kul 10.30 tu, hubby kata jomla balik..afrina pun dr td asik gosok je mata dia..(nak tdo la tu) so, dgn berat hati nya aku pun balik...(sedih sbb xdapat nk join bebetul majlis ni, ingt dapat gak jmpe+wish kak dora,tp xdapat la plak...)




Ha...kat atas ni, gambo yg dlm slide, pak itam gave his speech...(pak itam ni pun antara uncle aku yg terer, blajo kat University Oxford tau...tu yg rezeki dia agak mewah, then dpt menantu yg baru ni pun yg kje kat germany, so kak dora pasni dok kat sana, dapatla baby germany.. bestnya...) masa pak itam tgh gave his speech ni, aku tgh sedap meratah lauk udang yg Hubby suapkan kat mulut aku..(bkn saje nk ngengada, tp afrina ni xnk plak Hubby pegang, asik di tendang2 nya kaki dia..ish..xblh langsung tengok mama nk menikmati makanan kat dlm dewan nih..)







So, kami bertiga pun melangkah masuk ke dewan menurut arrow yg telah disediakan.... sesampai je depan pintu masuk, aku t'nampak Auntie + Pak itam pun sedang bersalaman dengan para tetamu..maka aku pun m'hulurkn tgn ku jua...beborak sekejap, then pak itam+ auntie pun jemput aku masuk utk sama2 meraikan kegembiraan diorg...To : Dora + Ikhwan, happy Wedding Day, semoga berbahagia sehingga hujung nyawa....amin.







Mlm td my family g wedding vacation kat dewan merak kayangan kat jln semarak, cheras.. (area stesen LRT Keramat + Jelatek) Wedding cousins aku (cousin sebelah abah mmg aku xbape nk close sgt, sbb diorg sume dah tua2, kitorg je yg maintain muda, hahaha) memula ingtkn xnk g, tp abah kata wakil je la, coz ms aku kawin, pak itam ade gak sponsor memacam, so nak menyenangkan hati orgtua la katakan...aku dgn rela hati nya pergi...(aku dgn baju glamoures nye, theme color purple) so, gmbo atas ni view dr luar dewan tu...(nmpk view dia mcm biasa je..)

1 comment:

  1. kata dewan perdana felda? ni dewan semarak plak...huhuhu...poning den.

    ReplyDelete