Sunday, May 31, 2009

Si Mata Bulat...huhuhu....




31.5.09

Ni afrina ms kat opis aku ari sabtu....saje aku bwk dia g opis...yela, lau tinggal kat umah kang, sape plak nk tgk kn dia....xkn nk suh abah kot....huhuhu....nway,ramai gak staff yg b'kenan dgn afrina ni, specially tgk dia bertopi ala2 "shrek" tuh...lawak tul....ekceli ms ni ade gak akk opis yg tgh agah2 dia..tu psl dia elok jek duk kat sofa mahal tu...ececeeceh...afrina ni duk senyap je kat sofa mahal erk....yela, nti ade rezki, kita bli jugak sofa cmtu eh....tgkal mata dia yg bulat mcm bola tuh....eeeeiiii, geraaammmm.....pnh gak g kedai mkn, waitress tu b'kenan sgt kat afrina...g JJ aku tgh pilih kasut, cashier pun b'kenan kat afrina...mne pegi sume b'kenan....tgkla muka dia cumel mcm sape..mustila mama dia, hahaha...(ni lau abah afrina tau aku tgh puji diri aku ni, mesti dia jeles, hahaha) afrina si muka lebau....nenek kata, muka pinggan....huhuhu.....xkesahla muka pinggan ke, muka cawan ke, jnji afrina sehat+ceria slalu.....Whatever U do, n wherever U r, mama always want to see U happy....

No comments:

Post a Comment