Tuesday, May 5, 2009

waktu busan2....05.05.09


05.05.09

ni la kje aku lau busan2...ade gak mnfaatnya lau guna hf kamera ni, sebenonya bukan xde kje, tp aku boringla....asik2 ngadap nombor jek, naik biol otak aku dbuatnya....dah b'bulan2 reconcilation tu aku try tally kan, tp xjugak tally nyer...naik penat aku, las2 ni ler hasilnya lau aku da boring....huahuahua...... sebenonya bukan saje nk xpose diri sendiri mcm xpose mistik tu, tp lau dah busan, aku wat je la ape2 yg xm'boringkn diriku ini...it's better than I go back home, right??tp, lau nk balik umah pun, bknnya blh suka2 nk balik, kne gak tggu Hubby pick me up...lau x, kul 8mlm ler sampai umah...ish..dah lama teman xnaik tren ni...biasala kan..candle light dinner, ops...princess candle (puteri lilin ler tu, kahkah)...ape2, enjoy to look me up...oh, yeah!

No comments:

Post a Comment