Wednesday, August 12, 2009

:: BoRiNk ::

Erm, lama dah aku xupdate blog nih...sori la bloggers sekalian..bukan saje2 xnk upload..tp xde cite terbaru...cewah!Yolah...mostly every week ade je bnda nk kene buat, tp benda biasa...So, xknla asik cite bnda sama je kan??kang korang borink plak!hehehe...Last week balik Johor, (balik Johor lagi??) Haah...cousin Hubby kawen...(sori, no pic!) Bz dgn melayan karenah Afrina, sampai lupa nk amik gmbo+hf lak bateri flat, so xdapekla nk amik gmbo...(alasan biasa, heh!) Ni ade ku tempek kan gambo masa dlm perjalanan ke Johor..(masa tu kitorg tggu MIL+FIL kat tol sg besi..(masa ni bateri x kong lagi, tp da appear bateri kaler merah..)

Afrina+me kepenatan tggu MIL+FIL xsampai2, hish!

Then, dlm kul 3++ tu dorg pun sampai..So, trus gerak g Lok Heng.. Korg tau x Lok Heng kat mne??Dia dekat2 dengan Hok Leng..Muakakaka! Bandar terdekat Lok Heng ialah Kota Tinggi.. jauh kan??mmg jauh giler..sbb kota tggi dah nk sampai singapore..lalu gak kampung mawi..Kat Felda Taib Andak tu, tp juz lalu je lahh...xkn nk singgah lak kn??Bukan dia kenal aku ponn...Ade auntie Hubby yg duk singapore, tp masyaallah sombong nk mampos! (aku pun ade gak sedara duk Singapore, tp xdela sombong sgt!) masa aku+hubby salam dorg, siap tanya aku+Hubby ni sape, ade ke patut?? (nmpak nau xmo bermesra2 dgn family Hubby) pigirahhhh, ingt aku ni kemaruk sgt ke nk "bersedara" dgn org singapore..Ade aku kesah??Sudahla...Ok, end of story psl g johor, xbes pun...Layan tgk gambo afrina ni lagi bagus..............

Afrina In Pink Giraffe pyjamas

Cak!

Play Hide n Seek With Pa! Aiks, mana pa ni??


Haaa...Dah jmpe! Let's play again..:D

Play with mama lah!Buat mulut yang cute cket! Ummmppph!

-END-



















No comments:

Post a Comment