Sunday, August 2, 2009

:: Rumah Baru ::

Actually smlm me, Hubby, n my lil princess gi basuh umah rawang....(afrina pun tlg jugak, tlg bising duk dlm babycot) Umah FIL bli kat rawang ade 2, 1 umah double-storey kat tasek puteri..dekat2 dgn bandar country homes..mmg dahsyat umah tu..siap dah wat renovation dah...bubuh memacam...tiles la, kitchen cabinet la...pendek kata mcm2 dah d'renovate...tp, lau nk duk umah tu, bersiap sedia la mnthly pyment nya...area RM1100/month..Oh, tidak! Rumah yg ke2 plak yg semalam aku basuh tu la...umah flat jek...tp kira agak selesa jugakla...dah ade katil, kitchen cabinet, pendek kata byk jugak yg dah complete...yg xde cuma brg elektrik je la..i.c : icebox, kipas, lampu, aircond (cewaaahhhh...berangan xhengat!) n benda2 lain lagi...So, ni la gmbo sekitar pembersihan umah semalam....

Sebelum bersihkan rumah

Hubby setting katil...kne buat sensorg ek?? ngeh3...

Selepas bersihkan umah

Ha...cantik kan?? Aku pun teruja gak nk duk umah baru nih...akanku fully furnished kn rumah ku ini, i'allah ade rezki nti akan ku upload gmbo bila dah cantik.....Bila bincang ngan Hubby, dia kata kite kne pk masak2 dulu...xkn dia nk berulang dr Sri Petaling (Hubby kje Sri Petaling) ke rawang??Jauh tu...And aku plak?? Nk berulang dr Shah Alam ke Sri Petaling?? Mcm travel dr KL ke Seremban jek...Ish3..byk bnda kne pk lau nk pindah ke rawang...1) Afrina nk bubuh kat mne?? Mungkin ade bbysitter, tp dapat ke jaga afrina sebaik2 nya?? 2) Kat Rawang ade byk vacancy ke?? Sue Pooh kata, (aku pnggil dia dgn sue pooh sbb dia mmg giler pooh mcm aku jugak, hehe!) ade jugak vacancy tp gaji lebih rendah..adusss...byk bnda kne pk, timbangtara n 1000kali pk..mungkin aku kne kje kat rawang..tp kne carik yg betul2 aku puas ati..means gaji byk+kje xteruk sgt (ade ke??) Erm..ntahla...Ntila akanku pk kan....Sape2 yg ade suggestkan cadangan yg bagus, sila kan.....

Setelah seharian penat mengemas....Ceria nya afrina ms nk balik....Yela...Dah penat seharian duk tgk je mama+papa mengemas...




Afrina tgk ape tu??

Gitu arr serba sedikit psl aktiviti aku smlm....haish..tgh pening kepala ni....kje kat rawang??duk rawang??anta afrina kat bbysitter tmpt baru??sesuai ke dia dgn dunia baru??**rolling eyes**

No comments:

Post a Comment