Monday, February 28, 2011

haaaa...skrg saya dah download photoscape, kuikuikui...

Tajuk N3 kali ni mesti korg tertnya2 kn??Yela, xknla bru nk download software yang sangat "kacang goreng" tu....bukan mcm tu...saya bukan nk belagak, tp memandangkn saya bru je 22hari bekerja kat cni, xknla nk buat keje yg nakal pulak kan..(kje dolod2 software yg xmelibatkn keje tu bukan ke keje nakal??kan??kan?? tp saya berjaya, hahahahahah...) okla, straight to ampang point.
 
Semalam saya balik agak lmbt, jd saya pun dgn sukarela nya mengedit gmbr saya yg sgt cumel..(Eh!gmbr anak2 saya yg cumel...Tp saya pun cumel juga..;p) Dan....dan apa yg anda sume nmpk, gmbr yg terpapar itulah hasil keje saya....;D
 
Ha....gmbr tu je yg sempat saya edit gunakan photoscape, xpe2...nti saya edit lbh byk gmbr lagi eh...Sorila, sbb gmbo tu mcm simple je...saya tauuuuu, ramai yg tertunggu2 nk baca N3 saya..muahahahahahahahaha.......;)) (gelak nakal)
 
MamaAfrina&Hariz

No comments:

Post a Comment