Monday, November 11, 2013

LEBAM LA PULAKKKK...HAISHHHH

gambar di atas ni bukan anak saya - hanya ilustrasi saja...
nak menggambarkan kedudukan Lebam di mata....
 
 
 
** semalam**
 
masa saya sampai je kat depan taska...mcm biasalah ank2 ku itewww...berlari berkejaran mndapatkan ku..:)) tgk2 kak aliya bgtau mata farina Lebam mcm kat ats tuuuuu....(tp Lebam farina bwh mata belah kanan - mmg nmpk sgt la, smpai nk pndang bwh pun sakit,afrina acakap...(saya "cool" lagi)
 
Sesampainya kat umah, tiba2 nmpk mata kakak mostly mcm kene pukul - nmpk sgt lebamnya....pastu kakak ckp, "ma...sakit...nk pndang bwh pun sakit...hati saya pun sakit jugakla kan....anak kan...
 
 
** ni xboleh jd ni...nti mesti ku telefon owner taska tu...
 
MODE : dahla bayar mahal2, ank2 mcm xterbela...setiap minit ank kat taska tu ko kira, tp mcm ni ke ko jaga?? (gerammmnyaaa.......)
 Sabar je lahhhhh.....sebelum ni ank2 saya ade yg kne cakar la...kene tendangla...haishhh ank 2 sekarang...mmg x penah kene rotan ke, @ ank2 mmg sgt dimanjakan?? kalo saya, mmg saya "ajar" ank guna rotan...depends la...kalo betul saya sokong, kalo salah kene rotanla kan....
 


No comments:

Post a Comment