Tuesday, November 26, 2013

Mommycha 1st Giveaway

Mommycha 1st Giveaway

STICKY POST
...................................

mommy&baby moments.
G.I.V.E.A.W.A.Y

Hello korang.
Mommycha dengan rasa sukacite nak buat 1st ever giveaway yang mudah.
Hadiah vavavava sangat amazingly SUPERB!


Theme:
  • mommy&baby moments
  • tak kisah sama ada korang ade sweet, sour, pahit, kelat, sugarcandy, candycrush, scrumptious sugar moment bersama anak-anak tersayang.

How it work:
  • JOIN/FOLLOW blog mommycha dulu.
  • Buat satu entry paling ringkas mengenai gambar yang korang hantar. 
  • Ikut KREATIF/INOVATIF masing-masing.
  • Silalah letak link di entry anda mengenai GA ini.
  • Dalam gambar tu mesti ade gambar korang & anak masing-masing. 
  • SATU gambar sahaja, okeh?
  • Kalo anak orang lain dikira DISQUALIFIED hahahahaha!
  • Pastu tinggalkan jejak link entry dekat RUANGAN KOMEN sticky post ini.
  • Tarikh Tutup: 1.12.2013 (AHAD)


 Winners akan dipilih berdasarkan gambar paling MENARIK.  
Entrynye biase-biase pon takpe.

Hadiah akan diberi kepada winners 1st - 6th place :)
Senang dan mudah kan?
Tunggu apelagi, Senah?
Jom join laju-laju.
Hahahahaha.
Eh. Kalo tak paham tanye nanti aku jawab eh.


saya nk mempersembahkan permata hati saya yang saya sayanggg...
Tadaaa.................... presenting my little princess!! ;))





ekceli gambar ni diambil masa jalan2 kat dalam taman aaa....taman pe erk...area cheras perdana sana...aduh, lupa la.... tp yang penting gambar itew...

masa gambar ni diambil, ank saya si kecil zara damia tu sebuk nk berlari ke sana ke mari...jenuh saya juga berlari2...;)) dan saya terus tangkap dia, abh dia snap2...jadi la kan....

xde idea nk letak entry byk2, no idea...;p

tu je la yg nk story cket...saje nk join, lama dah xjoin contest2 ni ha...;))

momyscha, sila la terjah yer... ;))







1 comment:

  1. hi dear :)
    wowww comeynye anak dara awak tu.
    tq sebab sudi join GA mommycha.
    terharuuu sgt rase :)
    insyallah ade rezki boleh menang tau.
    kemslm baby gegel yek!
    mwahhhh!

    ReplyDelete