Friday, November 22, 2013

TETIBER JER RASA CMTU....

 
Nampak x, Nampak x? seeee! cumel x?
 
 
 
Korang penah x rasa secara tiba2? Rasa nk bukak bakeri, rasa nk bukak kedai sumthing sumthing itu dan ini...rasa nk bukak buliding sendirik, rasa nk bukak klinik sendiri...(ha, amik kau...byk no rasanya....mcm lawak, tp xsalah ade angan2 kan....;)) )
 
Ha....saya kan...nk story la cket...saya kan...saya kan... (brape byk saya daa.....) ekceli, da byk kali menerjah n berblogwalking blog masak2 ni, tp secara xsengaja n secara tiba2 je mcm bagai ditarik2 je nk menerjah gitu...dan secara xlangsung, saya telah MEMBUKA GRAND OPENING UTK BELOG BARU SAYA -hahahah....bercerita mcm da bukak kedai bakery sajok....(heheheh)... inilah dia "BAKERY SHOP ALAM MAYA" saya.... -- > LITTLEPRINCENPRINCESS ahaaaa....sila ke sana utk berkongsi resepi dr saya...
 
 
sikit2 resepi, lama2 jadi kedai bakeri... ;p
mane tau satu hari nti saya berpeluang membuka kedai bakeri sendiri even itu cuma dalam mimpi... -__-


1 comment:

  1. Oooh ingat dh bukak kedai bakery online.. baru ingt nak tempah..hehe..
    Angan2 dulu, mana tau jd nyata suatu hari kan.. :-)

    ReplyDelete